Do 28 kwietnia już 36 000 rowerów sprzedanych w sklepach Tesco zostało objętych bezpłatną roczną ochroną ubezpieczeniową od kradzieży przez LINK4.
Od 19 lutego każdy klient, który kupuje rower w Tesco otrzymuje do niego bezpłatne roczne ubezpieczenie od kradzieży w LINK4. Klienci mogą również skorzystać z dodatkowych ubezpieczeń LINK4 – OC Rowerzysty i NNW Rowerzysty.
„Choć jesteśmy przed sezonem i komuniami w ciągu półtora miesiąca ubezpieczyliśmy już 36 000 rowerów. Liczymy, że do końca sezonu uda nam się ubezpieczyć ich dużo więcej, a dodatkowo zaoferować wielu klientom już odpłatnie OC rowerzysty i NNW rowerzysty.” – powiedziałMikołaj Kozieł, kierownik ds. sprzedaży B2B w LINK4.
„Cieszymy się, że dzięki współpracy z LINK4 możemy zaoferować naszym klientom tak proste, a jednocześnie pożyteczne rozwiązanie jakim jest ubezpieczenie od kradzieży roweru. Co ważne klient nie musi za nie nic płacić. Wystarczy, że kupi u nas rower i zachowa dowód zakupu.” – mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.
OC rowerzysty dostępne w ramach poszerzonego pakietu LINK4 chroni właściciela roweru w przypadku wyrządzenia szkód osobom trzecim podczas użytkowania roweru, natomiast NNW gwarantuje wypłatę odszkodowania w razie wypadku na rowerze. Akcja będzie wspierana działaniami promocyjnymi m.in. w sklepach oraz na stronie www.tesco.pl i potrwa przez cały sezon sprzedaży rowerów w Tesco, czyli do końca października.
„Cały czas szukamy nowych sposobów na spełnianie rosnących oczekiwań klientów. Cieszymy się, że w Tesco znaleźliśmy partnera, z którym możemy tworzyć innowacyjne rozwiązania. To kolejny wspólnie oferowany produkt po ubezpieczeniach komunikacyjnych, mieszkaniowych i turystycznych.” – powiedział Mikołaj Kozieł, kierownik ds. sprzedaży B2B w LINK4.
LINK4 powstał jako firma directowa. Jest pionierem i liderem tego rynku. Jednak dzisiaj jest także silnie obecne w innych segmentach – współpracuje z multiagencjami i brokerami a w obszarze affinity z bankami i sieciami handlowymi.
Kontakt dla mediów
