Z OC w LINK4 nie będziesz sam! Z radością informujemy, że wystartowaliśmy z nową kampanią reklamową. Główny przekaz kampanii „Nie będziesz sam”, której bohaterem jest uczestnik kolizji drogowej, dotyczy korzyści jakie może dać ubezpieczenie OC w LINK4. M.in. jest to samochód zastępczy dla sprawcy.
Przyzwyczailiśmy się, że ubezpieczenie komunikacyjne OC to smutny i kosztowny obowiązek, który jednakże chroni nas przed roszczeniami osób trzecich, gdy spowodujemy wypadek. Tymczasem pakiety OC oferowane przez niektóre towarzystwa ubezpieczeniowe w Polsce przełamują ten stereotyp. Wiele z nich zapewnia dodatkowe usługi, których przyzwyczajeni jesteśmy szukać zwykle w ubezpieczeniach assistance i autocasco. I co więcej są one oferowane bez dodatkowych opłat. Cena przestaje więc być jedynym kryterium wyboru polisy OC a pakiety zapewniają realną ochronę i pomoc na drodze.
Klienci LINK4 mają zagwarantowane: samochód zastępczy do 3 dni w przypadku, gdy ubezpieczony pojazd uległ wypadkowi (także gdy jesteśmy sprawcą) lub został skradziony, naprawę pojazdu po wypadku na miejscu zdarzenia (jeśli jest możliwa, do 200 zł), holowanie pojazdu po wypadku do 100 km (niezależnie czy jesteśmy sprawcą, czy poszkodowanym), pomoc w przypadku uszkodzenia opon (w tym: wymianę koła / naprawę na miejscu lub holowanie, pokrycie kosztów naprawy w warsztacie do 2 tys. zł), a także pomoc informacyjną i bezpłatnie Zieloną Kartę.
W listopadzie 2012 roku Polska Izba Motoryzacji dokonała przeglądu i oceny 22 pakietów ubezpieczenia OC komunikacyjnego, tworząc ranking najlepszych OC w Polsce. Z analizy PIM wynika, że najszerszy pakiet OC bez dodatkowych opłat oferuje obecnie towarzystwo ubezpieczeniowe LINK4. Na kolejnych miejscach rankingu OC znalazły się Aviva oraz Gothaer.
„Celem nowej kampanii LINK4 jest pokazanie jak OC może pomoc w trudnej sytuacji na drodze. Nie każde OC jest takie samo, warto więc sprawdzić co oferują różne firmy ubezpieczeniowe. Z OC w LINK4 nie będziesz sam w razie kłopotów”. – mówi Marcin Niewiadomski, członek zarządu LINK4.
Kampanię przygotowała agencja Brasil. Spot LINK4 został wyprodukowany przez dom produkcyjny Film Reaktor. Reżyserem jest Marcin Serafin. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty (15 sekund) można oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Kampania wspierana jest przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz poprzez kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.
Kontakt dla mediów