Ikona kalendarza 07.06.2012

Laur Konsumenta

LINK4 otrzymał po raz trzeci złote godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Ubezpieczenia komunikacyjne direct” uznanego plebiscytu konsumenckiego. Klienci docenili tym samym innowacje wprowadzone przez towarzystwo. Należą do nich między innymi pakiet ubezpieczeniowy „OC LINK4 z samochodem zastępczym”.

Marka LINK4 zdobyła największą liczbę głosów podczas VIII edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów, marek i usług na krajowym rynku, a tym samym zajęła I miejsce w programie Laur Konsumenta 2012 w kategorii Ubezpieczenia komunikacyjne direct. W tym roku sondowanie objęło 800 osób w każdej kategorii a LINK4 zdobył 30% głosów.

Trudno o lepszy sprawdzian jakości usług świadczonych przez LINK4, niż opinie naszych klientów. Wszystkim głosującym dziękujemy za udział w plebiscycie. Przyznane wyróżnienie pokazuje, że polscy konsumenci nie tylko znają markę LINK4, lecz przede wszystkim uważają nas za solidnego ubezpieczyciela – mówi Roger Hodgkiss, prezes LINK4.

LINK4 jest pierwszym towarzystwem w Polsce, które wprowadziło do oferty pakiet ubezpieczeniowy („OC LINK4”), dzięki któremu każdy, nawet sprawca kolizji, może skorzystać z dodatkowej usługi, jaką jest samochód zastępczy. – Zgodnie z zasadami rynkowymi w przypadku kolizji to osoba poszkodowana może wystąpić o samochód zastępczy w ramach OC sprawcy. Natomiast w ofercie LINK4 świadczenie to gwarantujemy także tym naszym klientom, którzy są sprawcami kolizji i którzy w zdarzeniu poważnie uszkodzili lub zniszczyli swój własny samochód – mówi Bartosz Kwieciński, ekspert ubezpieczeniowy LINK4.

Złote godło „Laur Konsumenta” jest kolejnym wyróżnieniem przyznanym LINK4 w ostatnim czasie. Wcześniej towarzystwo otrzymało tytuł „Marka Wysokiej Reputacji” w konsumenckim badaniu PremiumBrand 2011, nagrodę Super Brand dla jednej z najsilniejszych marek na polskim rynku oraz tytuł Firma Przyjazna Klientowi.

Natomiast w zeszłorocznym badaniu satysfakcji kierowców z procesu likwidacji szkody z ubezpieczenia Auto Casco, przeprowadzonych przez TNS Pentor, LINK4 okazał się najchętniej rekomendowanym ubezpieczycielem komunikacyjnym spośród wszystkich towarzystw, także tradycyjnych, biorących udział w badaniu.
 

Czy artykuł był przydatny?

Podobne artykuły
Zdjęcie artykułu
Uwaga! Ważna informacja
Zdjęcie artykułu
Komunikat prasowy

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC