Ikona kalendarza 05.08.2014

LINK4 to Dobra Marka 2014

LINK4 uzyskał tytuł DOBRA MARKA 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii: ubezpieczenia komunikacyjne. Wyboru dokonały Redakcje Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej.

 DM 2014

Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku. Organizatorzy Programu prowadzonego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk już po raz piąty przeprowadzili badania rynkowe mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej progres, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów i klientów.

 Metodyka badań:

- badania były realizowane metodą komputerowo wspomaganych sondaży techniką wywiadu telefonicznego (CATI),
- badana docelowo grupa to minimum 1000 osób pełnoletnich z całej Polski /w przypadku LINK4 odpowiedzi udzieliło 1013 respondentów/,
- istotną cechą badań jest to, że ankietowani przywołują konkretne marki z pamięci, a jeśli respondent nie może przypomnieć sobie brandów w danej kategorii, ankieter dysponuje listą, którą odczytuje w porządku alfabetycznym,
- celem badań jest zbadanie rozpoznawalności marki oraz jej potencjału, progresu i renomy.

Czy artykuł był przydatny?

Podobne artykuły
Zdjęcie artykułu
Uwaga! Ważna informacja
Zdjęcie artykułu
Komunikat prasowy

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC