Od 2013 roku każdy klient, który decyduje się kupić polisę komunikacyjną, mieszkaniową lub turystyczną w LINK4 i jest uczestnikiem programu Payback, może otrzymać punkty. W ciągu 1,5 roku LINK4 sprzedał 203 tysiące polis z punktami Payback.
Natomiast od listopada ubiegłego roku można kupić ubezpieczenie AC, OC, mieszkaniowe lub turystyczne w LINK4 płacąc punktami Payback. Niezależnie, czy kupujemy przez telefon, Internet, czy u agenta. Już ponad 13 tysięcy polis zostało opłaconych w ten sposób.
„Klienci nie muszą w ogóle wydawać pieniędzy lub mogą taniej kupić polisę w LINK4, które jest jedynym towarzystwem ubezpieczeniowym w Polsce w programie Payback.” - powiedział Krzysztof Kosiński, kierownik ds. CRM i Programów Lojalnościowych w LINK4.
Główną zaletą programu Payback jest możliwość zbierania punktów u wielu partnerów za pomocą jednej karty, a następnie wymiana tych punktów na atrakcyjne nagrody. Dodatkową zaletą jest możliwość kupowania produktów i usług za pomocą punktów. W ten sposób można kupić benzynę na stacjach BP, książki i płyty w Empiku, czy polisy LINK4.
W programie Payback jest blisko 13 milionów aktywnych kart. Średnio ta karta jest wykorzystywana 4 razy w miesiącu. W programie są m.in. takie firmy, jak: Empik, BP, Hyundai, Allegro, Orange, Multikino, Orbis, LOT, SMYK, Bank Zachodni WBK.
Więcej informacji udzieli:
Marek Baran
PR manager
Link4 TU S.A.
Tel. kom. 668 444 399
Tel. 22 444 42 57
E-mail: marek.baran@link4.pl
***
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Swoją działalność operacyjną rozpoczęło w 2003 r. Obecnie LINK4 oferuje klientom indywidualnym ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne a firmom ubezpieczenia flot samochodowych oraz polisy majątkowe z wykorzystaniem wielu kanałów dystrybucji: przez telefon, Internet, u agentów, brokerów, w bankach i sieciach handlowych. Ubezpieczyciel jest laureatem wielu nagród i wyróżnień. Jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeń direct otrzymało certyfikat ISO 9001:2001 w obszarze likwidacji szkód.
Kontakt dla mediów
