Skomplikowany język ubezpieczeniowy jest jednym z problemów wskazywanych przez klientów w kontaktach z firmami ubezpieczeniowymi – wynika z badań konsumenckich. LINK4 zaczyna więc upraszczać dokumenty, tak by były bardziej zrozumiałe dla klientów, zaczynając od opisów ogólnych warunków ubezpieczeń i informacji o sposobach likwidacji szkód w LINK4.
„Chcemy być jak najbardziej transparentni i przyjaźni, dlatego oprócz standardowych warunków ogólnych autocasco i OC, przygotowaliśmy skrócone i uproszczone wersje tych dokumentów, w części w formie obrazkowej. Ich lektura na pewno nie nastręcza tylu kłopotów, co prawnicze zapisy OWU.” – mówi Joanna Talaśka, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej.
Ponadto LINK4 przygotował specjalne ulotki dotyczące ścieżek likwidacji szkód w ubezpieczeniu autocasco w wariantach Warsztat i Kosztorys, które informują klientów, co należy zrobić samemu a czego oczekiwać od LINK4 na każdym etapie likwidacji szkody.
„To początek drogi. Już wkrótce powstaną kolejne przyjazne i innowacyjne dokumenty dotyczące ubezpieczeń mieszkaniowych i turystycznych.” – dodaje Joanna Talaśka.
Kontakt dla mediów