Marka LINK4 znalazła się na czwartym miejscu wśród ubezpieczycieli pod względem jej wartości w rankingu Rzeczpospolitej. Podstawowym kryterium oceny marek jest ich polskość, rozumiana jako miejsce narodzin. Dla potrzeb rankingu zaadaptowana została powszechnie stosowana na świecie metoda opłat licencyjnych (ang. relief from roy-alty). Jej istotą są hipotetyczne opłaty, jakie ponosiłby użytkownik marki, gdyby korzystał z marki na podstawie umowy licencyjnej. Brano także pod uwagę wartość rocznych przychodów ze sprzedaży netto pod daną marką.
Najcenniejsze marki wśród firm ubezpieczeniowych:
1. PZU
2. Warta
3. Ergo Hestia
4. LINK4
5. Benefia
LINK4 powstał w Polsce w 2003 roku. W 2009 właścicielem spółki został brytyjski potentat w dziedzinie ubezpieczeń – Grupa RSA. Jednak zarząd firmy nie zdecydował się na zmianę nazwy spółki ponieważ LINK4 jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w sektorze ubezpieczeń. Jak wynika z badań, pod względem wspomaganej znajomości marki, LINK4 zwykle zajmuje drugie miejsce po PZU. Od 2003 logo LINK4 zmieniało się trzy razy.
LINK4 jest jednym z najczęściej wyróżnianych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Firma trzykrotnie była nagradzana godłem „Laur Konsumenta”. Ponadto towarzystwo otrzymało tytuł „Marka Wysokiej Reputacji” w konsumenckim badaniu PremiumBrand 2011. Analiza ta, prowadzona rokrocznie od 6 lat, jest jedyną, która w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród polskich konsumentów.
W 2012 roku LINK4 otrzymał nagrodę Super Brand dla jednej z najsilniejszych marek na polskim rynku. Ten tytuł daje konsumentom świadome lub podświadome poczucie przewagi LINK4 nad markami konkurencyjnymi i stanowi dowód wyjątkowej siły i rozpoznawalności.
W 2012 roku LINK4 otrzymał również wyróżnienie „Firma Przyjazna Klientowi”, które jest o tyle cenne, że zostało przyznane na podstawie badań satysfakcji wśród klientów LINK4. W tym roku Obserwatorium Zarządzania przyznało LINK4 nagrodę, jako pierwszej firmie ubezpieczeniowej w Polsce, „Inwestor w kapitał ludzki”. Natomiast Strefa Biznesu Dziennika Gazety Prawnej uznało LINK4 jako „Konsumenckiego Lidera Jakości”.
Dziękujemy za zaufanie i obiecujemy, że będziemy jeszcze lepsi.
Kontakt dla mediów