Ikona kalendarza 06.06.2012

Reklama LINK4: Drużyna - Przejdź do LINK4

Z początkiem maja wystartowaliśmy z nową kampanią reklamową. Główny przekaz reklamy „Drużyna” dotyczy możliwości zakupu tańszego ubezpieczenia w LINK4 w wygodny sposób. Klienci, którzy przeszli do LINK4, zaoszczędzili średnio 345 zł w 10 minut. Tym razem LINK4 zdecydował się połączyć w reklamie argumenty racjonalne z elementami emocjonalnymi. Możliwość oszczędności przy zakupie polisy przedstawiona jest z wykorzystaniem „mowy motywacyjnej” trenera drużyny futbolu amerykańskiego.

Jestem przekonany, że nowa platforma komunikacyjna, wykorzystująca elementy emocjonalne, w której napięcie rośnie od początku do końca reklamy, będzie efektywnym krokiem w kierunku umacniania pozycji LINK4 jako lidera rynku ubezpieczeń direct w Polsce. – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor Marketingu i członek Zarządu LINK4.

Kampanię przygotowała agencja Brasil. Spot LINK4 został wyprodukowany przez Film Reaktor, a reżyserem jest Michał Sabliński. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty (30 i 15 sekund) można oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Kampania wspierana jest przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz poprzez kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

Czy artykuł był przydatny?

Podobne artykuły
Zdjęcie artykułu
Uwaga! Ważna informacja
Zdjęcie artykułu
Komunikat prasowy

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC