Ikona kalendarza 01.03.2012

Reklama LINK4: Kierowcy są jak zaklęci

1 marca wystartowaliśmy z nową kampanią reklamową. Pokazuje ona „zaklętych” kierowców, którzy co roku odnawiają polisy u tych samych ubezpieczycieli, podczas gdy na zmianie firmy mogliby zyskać, m.in. płacąc mniej za polisę komunikacyjną.

Badania przeprowadzone przez IPSOS* pokazują, że w ciągu ostatniego roku, aż trzy czwarte kierowców „z rozpędu” przedłużyło OC lub AC swojego auta u dotychczasowego ubezpieczyciela, a tylko 14 procent osób zdecydowało się zmienić firmę ubezpieczeniową. Większość z tych osób przyznała, że czas poświęcony na poszukiwania korzystniejszej oferty nie poszedł na marne. 79 procent oceniło, że można w ten sposób znaleźć ofertę tańszą, 31 procent – że można znaleźć ofertę w podobnej cenie, lecz z szerszym zakresem ubezpieczenia, a 15 procent – że można się w ten sposób upewnić, że polisa posiadana w danej chwili jest najkorzystniejsza.

W nowej kampanii LINK4 apeluje więc do sprawdzania cen i warunków polis komunikacyjnych, ponieważ zmieniają się one na rynku nieustannie, a samo porównywanie jest teraz bardzo łatwe, wystarczy dostęp do telefonu lub Internetu.

W najnowszej kampanii reklamowej staramy się przeciwstawić powszechnej bierności wśród klientów firm ubezpieczeniowych i zachęcamy do zmiany ubezpieczyciela, ponieważ to się opłaca. Spot reklamowy pokazuje, że kierowcy są jak zaklęci i ciągle odnawiają polisy u tych samych ubezpieczycieli. Natomiast osoby, które np. przeszły do LINK4 zaoszczędziły średnio 345 złotych. – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor Marketingu i członek Zarządu LINK4.
Kampanię przygotowała agencja Brasil. Spot LINK4 został wyprodukowany przez Prime Time a reżyserem jest Mikael Lypinski. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty (30 i 15 sekund) można oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Kampania wspierana jest przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz poprzez kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

 
 
*Badanie zrealizowane zostało metodą face-to-face, w połowie października 2011 roku, przez instytut badawczy IPSOS, na reprezentatywnej próbie 1010 mieszkańców Polski w wieku powyżej 15 lat.

Czy artykuł był przydatny?

Podobne artykuły
Zdjęcie artykułu
Uwaga! Ważna informacja
Zdjęcie artykułu
Komunikat prasowy

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC