Dziennik Rzeczpospolita przyznał LINK4 główną nagrodę za polisę smart casco w konkursie „Klient zobowiązuje".
W konkursie wzięło udział ponad 50 firm, które w ostatnich latach wprowadziły innowacyjne rozwiązania poprawiające jakość obsługi klienta. Wczoraj w redakcji gazety najlepszym zostały wręczone nagrody. Kapituła zdecydowała, że nagroda główna, czyli Pieczęć Marki, trafi do firmy Link4, za elastyczne podejście do wyboru wielu wariantów ubezpieczenia AC.
- Elastyczne produkty jak najlepiej odpowiadające potrzebom klientów to dla nas niesłychanie ważna rzecz. Dlatego postanowiliśmy stworzyć ofertę smart casco – powiedział podczas debaty redakcyjnej Roger Hodgkiss.
Laureaci: Roger Hodgkiss (w środku), prezes Link4, i Jakub Ratajczak (z prawej), dyrektor zarządzający Easy Pack z grupy Integer, który otrzymał wyróżnienie w towarzystwie zastępcy redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej" Bartosza Węglarczyka
Kontakt dla mediów