Ikona kalendarza 08.08.2011

Złoty Laur Konsumenta dla Link4

Link4 otrzymał złote godło „Laur Konsumenta 2011” w kategorii „Ubezpieczenia komunikacyjne direct” w VII eLaurdycji uznanego plebiscytu konsumenckiego. Klienci docenili tym samym tegoroczne innowacje wprowadzone przez towarzystwo. Należą do nich między innymi pakiet ubezpieczeniowy „OC Link4” oraz nowy internetowy kalkulator składek Link4.

– Trudno o lepszy sprawdzian jakości usług świadczonych przez Link4 niż opinie naszych klientów. Wszystkim głosującym dziękujemy za udział w plebiscycie. Przyznane wyróżnienie pokazuje, że polscy konsumenci nie tylko znają markę Link4, lecz przede wszystkim uważają nas za solidnego ubezpieczyciela – mówi Roger Hodgkiss, wiceprezes Link4.

Link4 jest pierwszym towarzystwem w Polsce, które wprowadziło do oferty pakiet ubezpieczeniowy („OC Link4”), dzięki któremu każdy, nawet sprawca kolizji, może skorzystać z dodatkowej usługi, jaką jest samochód zastępczy. – Zgodnie z zasadami rynkowymi w przypadku kolizji to osoba poszkodowana może wystąpić o samochód zastępczy w ramach OC sprawcy. Natomiast w ofercie Link4 świadczenie to gwarantujemy także tym naszym klientom, którzy są sprawcami kolizji i którzy w zdarzeniu poważnie uszkodzili lub zniszczyli swój własny samochód – mówi Agata Wiśniewska-Zaleska, dyrektor Departamentu PR w Link4.

Warto przypomnieć, że Link4 był pierwszym ubezpieczycielem w Polsce, który wprowadził do sprzedaży OC wraz z tak zwanym Programem Pomocy, na który składają się między innymi wsparcie przedstawiciela towarzystwa na miejscu wypadku czy bezpłatne holowanie uszkodzonego auta do warsztatu.

Lider ubezpieczeń direct uruchomił także w tym roku nowy kalkulator składek Link4 – dostępny na stronie internetowej towarzystwa. Wyróżnikiem kalkulatora jest rozbudowana pomoc kontekstowa, która na bieżąco wyjaśnia wszelkie wątpliwości klienta, związane na przykład z podawaniem przez niego szczegółowych danych niezbędnych do wyliczenia składki.

Złote godło „Laur Konsumenta 2011” jest kolejnym wyróżnieniem przyznanym Link4 w tym roku przez klientów. Wcześniej towarzystwo otrzymało tytuł „Marka Wysokiej Reputacji” w konsumenckim badaniu PremiumBrand 2011. Natomiast w tegorocznym badaniu satysfakcji kierowców z procesu likwidacji szkody z ubezpieczenia auto casco, przeprowadzonych przez TNS Pentor, Link4 okazał się najchętniej rekomendowanym ubezpieczycielem komunikacyjnym spośród wszystkich towarzystw, także tradycyjnych, biorących udział w badaniu.

„Laur Klienta i Konsumenta” to ogólnopolski projekt konsumencki, którego celem jest wyłonienie najbardziej uznanych produktów i usług w kilkuset kategoriach. Ogólnopolska sonda realizowana jest za pośrednictwem ankiet face-to-face, telefonicznych i internetowych. W każdej kategorii prowadzone jest sondowanie opinii na grupie minimum 800 respondentów. Organizatorem projektu jest Kowalski Pro-Media, wydawca „Rzeczy o Biznesie” – dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”.
 

Czy artykuł był przydatny?

Podobne artykuły
Zdjęcie artykułu
Uwaga! Ważna informacja
Zdjęcie artykułu
Komunikat prasowy

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC