Gazeta Bankowa przyznała LINK4 tytuł Lidera 2016 w kategorii Bankowość i Finanse za innowacyjną aplikację „Bezpieczna Jazda z Link4” i rozwiązanie telematyczne, które pozwala badać styl jazdy kierowców.
Aplikacja jest częścią nawigacji samochodowej NaviExpert dodawanej bezpłatnie do każdego ubezpieczenia komunikacyjnego LINK4.
Dotychczas bezpieczni kierowcy otrzymywali za dobrą jazdę nagrody rzeczowe. W tym miesiącu LINK4 uruchomi dodatkowe rozwiązanie. Kierowca jeżdżąc z włączoną nawigacją i aplikacją za każdy miesiąc bezpiecznej jazdy otrzyma indywidualną premię finansową, która będzie mu wypłacana na koniec okresu ubezpieczenia. W ten sposób można otrzymać zwrot nawet do 30 proc. wartości składki na ubezpieczenie. Jednym słowem: bezpieczni kierowcy płacą mniej za ubezpieczenie.
Przy ocenie stylu jazdy kierowcy LINK4 bierze pod uwagę to, czy kierowcy nie przekraczają dozwolonej prędkości, czy płynnie przyśpieszają i hamują. Aby zostać zakwalifikowanym do programu trzeba przejechać odpowiednią liczbę kilometrów w miesiącu oraz odbyć odpowiednią liczbę podróży samochodem.
Jako firmie ubezpieczeniowej zależy nam przede wszystkim na promowaniu bezpiecznej jazdy. W Polsce mamy zbyt dużo wypadków na drogach, w tym śmiertelnych, i musimy pracować nad tym, by z roku na rok było ich coraz mniej. LINK4 jest częścią PZU, który jako narodowy ubezpieczyciel ma w tym zakresie najwięcej zadań. „Bezpieczna jazda z LINK4” jest rozwiązaniem, które na pewno w tym pomoże. – podkreśla Patrycja Kotecka, Dyrektor Marketingu w LINK4.
Konkurs „Lider 2016” wyłonił najlepsze wdrożenia, dokonane w 2016 r. w pięciu branżach.
1. Bankowość i finanse
2. Transport i logistyka
3. Medycyna i farmacja
4. FMCG
5. Energetyka, paliwa i chemia
W ten sposób „Gazeta Bankowa” promuje te firmy i instytucje, które w ubiegłym roku wyróżniły się szczególnymi osiągnięciami w obszarze nowoczesnych i innowacyjnych technologii. Chodzi o takie zastosowanie produktu, usługi czy rozwiązania IT, które miało istotny wpływ na funkcjonowanie firmy czy instytucji, ale także na ich otoczenie zewnętrzne, a więc postrzeganie przez partnerów i społeczeństwo.
Kontakt dla mediów