Współpracujący z LINK4 agenci mogą już korzystać ze specjalnej aplikacji mobilnej, która pomaga zarządzać portfelem polis. Firma zapowiada też kolejne ułatwienia w sprzedaży agencyjnej.
Aplikacja Mobilny Agent LINK4 ma wesprzeć codzienną pracę agentów, którzy współpracują z LINK4. Narzędzie umożliwia m.in. wykonanie oględzin za pomocą zdjęć, przygotowanie oferty polis komunikacyjnych OC, czy dołączenie wymaganych dokumentów do polisy. Pierwszą wersję niewielka grupa agentów mogła testować jeszcze przed pandemią. Model pracy zdalnej przyspieszył prace nad jej rozwojem.
- Pełne wdrożenie aplikacji planowaliśmy w tym roku i cieszę się, że udało nam się ten cel zrealizować, zwłaszcza że pandemia postawiła przed nami wiele innych wyzwań – wyjaśnia Jarosław Pilzak, dyrektor ds. analiz i projektów sprzedaży agencyjnej w LINK4. – Wiosenny lockdown był też dla nas dodatkową motywacją, by rozwijać to narzędzie, bo dziś w każdej chwili powinniśmy być przygotowani na mobilne działanie – dodaje.
W ciągu dwóch miesięcy od pełnego wdrożenia z aplikacji skorzystało ponad 400 agentów. Pierwsi użytkownicy oceniają ją bardzo pozytywnie, wskazując, że przyspiesza kalkulację ofert – od pełnego wdrożenia wyliczyli ich już ponad 2 tys. Agenci przyznają jednak, że najchętniej korzystają z możliwości przesyłania dokumentów za jej pośrednictwem, w sumie przekazali w ten sposób ich ponad 3 tys.
Mobilny Agent LINK4 jest częściowo zintegrowany ze Strefą Agenta, platformą online, w której w jednym miejscu dostępne są wszystkie niezbędne narzędzia do wyliczenia i wystawienia polisy. Oprócz standardowych procesów sprzedażowych agenci mogą wykonać w Strefie także czynności związane z obsługą klienta, m.in. sprawdzić, czy klient opłacił składkę za ubezpieczenie, kiedy zbliża się termin zapłacenia raty oraz przesyłać do LINK4 dokumenty związane z obsługą polisy i likwidacji szkody.
Kolejne rozwiązania w przygotowaniu
Aplikacja jest kolejnym narzędziem, które wspiera współpracujących z LINK4 agentów w obsłudze zdalnej klientów. W marcu tego roku firma wdrożyła tzw. polisę zdalną, która nie wymaga własnoręcznego podpisu klienta na dokumentach polisowych. LINK4 umożliwił także wykonywanie zdjęć z inspekcji bez udziału agenta.
Firma zapowiada też uruchomienie tzw. Oferty zdalnej. To rozwiązanie, które umożliwi agentom przesłanie przygotowanej oferty e-mailem do akceptacji klienta, z udostępnioną opcją wykonania płatności online za polisę. Nowa funkcjonalność ma wystartować jeszcze w październiku 2020 roku.
Kontakt dla mediów