Ubezpieczenia komunikacyjne LINK4 kolejny raz zostały uznane za najlepsze w opinii klientów. Polisy mieszkaniowe otrzymały natomiast srebrne wyróżnienie. Firma otrzymała także Złoty Laur w obszarze jakości obsługi klientów indywidualnych w branży ubezpieczeniowej.
Laur Klienta to ogólnopolski projekt, który wyłania każdego roku najbardziej rozpoznawalne i najchętniej polecane produkty i marki w swoich kategoriach. W tym roku LINK4 ponownie otrzymał Złoty Laur Klienta w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych direct oraz Srebrny Laur w kategorii ubezpieczeń mieszkaniowych. W plebiscycie po raz pierwszy konsumenci wyróżniali także jakość obsługi klientów indywidualnych i pierwsze miejsce przyznali także LINK4.
– Dziś już z dumą mogę powiedzieć, że ubezpieczenia komunikacyjne to nasza specjalność – mówi Agnieszka Wrońska, prezes zarządu LINK4. – W ostatnich latach bardzo koncentrowaliśmy się na rozwoju naszych produktów, bo konsumenci poszukują dziś na rynku jakości i poczucia bezpieczeństwa. Ale dużo serca włożyliśmy też w relacje z naszymi klientami i bardzo się cieszę, że jest to zauważane. To wyróżnienie dla naszych ludzi, którzy każdego dnia odbywają dziesiątki rozmów, by pomóc naszym klientom – dodaje.
Niemal rok temu, w maju 2020 roku, LINK4 powołał w swoich strukturach funkcję Rzecznika Klienta, który nie tylko wspiera w firmie procesy reklamacyjne, ale wraz z Zespołem Relacji ds. Klienta projektuje i wdraża dobre praktyki w każdym punkcie kontaktu z klientem.
- Sprawne ułożenie procesów, które mają wspierać naszych klientów, wymaga ścisłej i regularnej współpracy z wieloma zespołami: sprzedażowymi, serwisowymi czy szkodowymi. W LINK4 nauczyliśmy się myśleć klientem, tzn. patrzeć na produkt i procesy obsługowe z jego perspektywy. To podróż, która nie ma końca, bo potrzeby klientów zmieniają się z upływem czasu i musimy być zawsze gotowi odpowiedzieć na nie najlepiej jak potrafimy – wyjaśnia Barbara Bochyńska, Rzecznik Klienta w LINK4.
Złoty Laur Klienta to już trzecie wyróżnienie w 2021 roku dla ubezpieczeń komunikacyjnych LINK4. Wcześniej firma zajęła pierwsze w miejsce w rankingu dziennika „Rzeczpospolita” w kategorii ubezpieczeń OC i NNW, a także została uznana ulubionym ubezpieczycielem w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych w badaniu Polskiego Instytut Badań Jakości. Konsumenci docenili firmę za najlepszą infolinię, najbardziej przejrzystą ofertę, znakomite ceny, uczciwość, sprawny zakup polisy oraz obsługę likwidacji szkody.
Kontakt dla mediów