LINK4 został uhonorowany tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2018, przyznawanym firmom, których jakość obsługi jest na najwyższym poziomie. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 15 marca, w Światowy Dzień Konsumenta.
Prestiżowy tytuł przyznawany jest w Polskim Programie Jakości Obsługi, w którym konsumenci przez cały miniony rok dzielili się swoimi opiniami na temat standardów obsługi klientów w danych firmach. W tym roku po raz pierwszy w gronie Gwiazd Jakości Obsługi znalazł się także LINK4.
- Bardzo nas cieszy ta nagroda, bo jej kapitułę tworzą konsumenci, wśród których są także nasi klienci - mówi Katarzyna Wojdyła, członek zarządu LINK4. - W każdym kanale sprzedaży staramy się utrzymywać poziom obsługi na wysokim poziomie, a potwierdzeniem tego jest fakt, że aż 8 na 10 klientów posiadających nasze ubezpieczenie OC i AC decyduje się na kontynuowanie współpracy w kolejnym roku - dodaje.
Polski Program Jakości Obsługi prowadzony jest już od 11 lat. Konsumenci dzielą się w nim opiniami o firmach na specjalnej platformie jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej Premia360. Oceny klientów są uzupełniane przez badania ankietowe metodą CAWI na próbie 1685 respondentów. Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki bada się także prawdopodobieństwo rekomendacji na 2018 rok.
Gwiazda Jakości Obsługi to kolejny tytuł, który LINK4 otrzymał w ostatnim czasie. Na początku roku spółka została uhonorowana godłem Super Marki 2018, przyznawanej na podstawie ocen w takich obszarach jak: pozycja rynkowa poszczególnych marek i ich progres, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów i klientów.
Te prestiżowe wyróżnienia przypadają w wyjątkowym okresie dla spółki. 2017 rok LINK4 zamknął z poziomem składki przypisanej brutto przekraczającym 1 miliard zł, a w 2018 roku spółka obchodzi 15-lecie działalności w Polsce.
Kontakt dla mediów