Startuje Klub TOP Agent LINK4. To wyjątkowe grono agentów, którzy wyróżniają się zaangażowaniem i wysokimi wynikami sprzedażowymi.
Klub TOP Agent tworzą agenci, którzy wyróżniają się efektywną współpracą z LINK4, a codzienną postawą budują pozytywny obraz rynku ubezpieczeniowego w Polsce. Ubezpieczyciel docenia w ten sposób najbardziej zaangażowanych agentów i stawia do ich dyspozycji cały wachlarz korzyści, które mają wesprzeć ich zarówno w codziennej pracy, jak i w lepszym dopasowaniu oferty do klientów.
– Tworząc klub postawiliśmy sobie za cel docenienie najlepszych agentów, z którymi współpracujemy. Chcemy z nimi tworzyć jeszcze silniejsze relacje niż dotychczas, oparte na wspólnych wartościach, takich jak zaufanie, otwartość czy dzielenie się wiedzą – wyjaśnia Łukasz Jantz, dyrektor Pionu Sprzedaży Agencyjnej LINK4. – Przed nami dużo pracy, by zbudować wartościową markę Klubu TOP Agent, ale po pierwszych reakcjach widzimy, że obraliśmy dobry kierunek – dodaje.
Zaproszenia do tegorocznej edycji trafiły już do pierwszych adresatów. To tzw. TOP Agenci 2020, którzy mogą posługiwać się tym tytułem bez ograniczeń, bowiem udział w projekcie nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami po stronie agentów. Czekają na nich za to korzyści biznesowe i inicjatywy zaplanowane wyłącznie dla członków Klubu.
– LINK4 kolejny raz pozytywnie zaskakuje agentów swoim proaktywnym spojrzeniem na rynek ubezpieczeń. W moim odczuciu program TOP Agent nie tylko nobilituje najaktywniejszych partnerów, ale daje również możliwość jeszcze lepszego poznania oferty produktowej ubezpieczyciela oraz zapewnia klientom obsługiwanym przez TOP Agentów poczucie, że są w rękach najlepszych specjalistów – zauważa Artur Domański, właściciel agencji AD Ubezpieczenia i TOP Agent 2020.
Inauguracja Klubu TOP Agent LINK4 zbiega się w czasie z 10. rocznicą rozpoczęcia współpracy ubezpieczyciela z agentami. W 2010 roku firma zawarła pierwszą umowę agencyjną, a dziś współpracuje z największymi multiagencjami w Polsce. Od roku rozwija też projekt współpracy z lokalnymi agencjami, z którymi dotychczas LINK4 nie miał zawartych umów. Działanie to jest zgodne ze strategią firmy, która zakłada podobny udział sprzedaży w kanale agencyjnym i direct.
– W obecnych czasach klienci są bardzo wymagający, a agenci stanowią istotne wsparcie w wyborze właściwego ubezpieczenia i wiemy, że ta pomoc jest bardzo potrzebna – zauważa Agnieszka Wrońska, prezes zarządu LINK4. – Dlatego mamy nadzieję, że członkowie klubu TOP Agent LINK4 przeniosą pozytywne doświadczenia z tego projektu na relacje ze swoimi klientami – podsumowuje.
Kontakt dla mediów