Telematyczne rozwiązanie LINK4 Kasa Wraca zajęło pierwsze miejsce w rankingu Polskiego Radia „Dobre, bo polskie”. Nagroda została przyznana w kategorii „Najlepsza Polska Usługa 2018”.
Ranking „Dobre, bo polskie” promuje rodzime firmy oraz ich produkty i usługi. Wyróżnienia przyznawane są w pięciu kategoriach: innowacji, ekologii, eksportu, najlepszej usługi i polskiej marki 2018. Nagrody wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się w środę wieczorem w studiu radiowym im. Agnieszki Osieckiej.
– To dla nas bardzo ważne wyróżnienie, bo jesteśmy jednym z pierwszych ubezpieczycieli, którzy postawili na telematykę – wyjaśnia Krzysztof Kosiński, kierownik zespołu CRM w LINK4. – Nagradzamy kierowców, którzy mają zainstalowaną aplikację i jeżdżą bezpiecznie. Tych, którzy preferują bardziej dynamiczny styl jazdy, nie karzemy, bo stosujemy metodę marchewki, a nie kija – podkreśla.
LINK4 Kasa Wraca to program umożliwiający analizę stylu jazdy kierowcy, uwzględniając m.in. przejechany dystans, płynność jazdy i teren, po którym się porusza. Tworząc tę ofertę, LINK4 postawił na pozytywne doświadczenia klientów i nawiązanie z nimi trwałych relacji. Jeżdżąc z włączoną nawigacją NaviExpert i wbudowanym modułem LINK4 Kasa Wraca, kierowcy na bieżąco otrzymują informacje o swoim stylu jazdy i wysokości premii, którą mogli wygenerować na danym odcinku trasy. Sumaryczna ocena pozwala zaklasyfikować kierowcę do odpowiedniego profilu, co decyduje o wysokości przyznanej premii finansowej. Ich sumę po roku ubezpieczeni w LINK4 mogą zamienić na zwrot części składki ubezpieczeniowej lub zniżkę przy zawarciu kolejnej umowy, nawet do 30 proc.
Na udział w programie zdecydowało się już ponad 28 tys. klientów, którzy łącznie wygenerowali ponad 900 tys. zł premii. Rekordzista otrzymał zwrot w wysokości 1,2 tys. zł.
– Nasi klienci chętnie dzielą się opiniami na temat funkcjonowania programu, a my się w te komentarze bardzo wsłuchujemy, bo zależy nam na tym, by doświadczenia naszych klientów były jak najbardziej pozytywne. Mamy nadzieję, że jeszcze w grudniu tego roku uda nam się przekroczyć na liczniku magiczny milion zł wygenerowanych premii w programie – podsumowuje Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4.
Kontakt dla mediów