21 kwietnia 2016 r. w Łazienkach Królewskich w Warszawie odbyła się druga edycja PayU Lab Forum – dorocznego spotkania liderów biznesu, którego pomysłodawcą jest jeden z największych na świecie dostawców usług płatniczych dla e-biznesów - firma PayU.
Podczas Forum zostały po raz pierwszy wręczone nagrody PayU Lab Award. W kategorii eCustomer Experience w ubezpieczeniach główna nagroda trafiła dla LINK4. Odebrał ją Tomasz Tarkowski – prezes LINK4. Nagrodzono także m.in. PGE i Orange oraz UNICEF.
eCustomer Experience w LINK4
LINK4 jest na polskim rynku pionierem i liderem kanału direct. Obecnie umożliwia klientom online’owe zapoznanie się z ofertą, zakup ubezpieczenia oraz obsługę polis z wykorzystaniem wielu narzędzi, m.in.: poprzez kalkulatory składek, porównywarki zakresu produktów, formularze call-back, chat-online, czy wirtualnego doradcę a wkrótce aplikacje mobilne. LINK4 wzbogaca swoje usługi o dodatkowe benefity, które można uzyskać online: np. nawigacje NaviExpert, punkty Payback, czy zniżki w Karcie Dużej Rodziny. Oferuje także unikalne produkty dedykowane do transakcji online w ramach systemu gwarancji ubezpieczeniowych LINK4PAY.
Kontakt dla mediów