Od końca lutego każdy klient, który kupuje rower w Tesco otrzymuje do niego bezpłatne roczne ubezpieczenie od kradzieży w LINK4. Klienci będą mogli także skorzystać z dodatkowych ubezpieczeń LINK4 – OC Rowerzysty i NNW Rowerzysty.
To kontynuacja zeszłorocznej wspólnej akcji LINK4 i Tesco, w której zostało ubezpieczonych blisko 70 000 rowerów. W tym roku chcemy zaproponować klientom dodatkowy bonus. Każdy, kto zarejestruje rower w programie ubezpieczeniowym LINK4, otrzyma od nas bezpłatne półroczne ubezpieczenie assistance domowe, które zapewnia pomoc fachowców w trudnych sytuacjach, jakie mogą wydarzyć się w domu, np.: po pożarze, włamaniu, czy zalaniu. – powiedziałMikołaj Kozieł, kierownik ds. sprzedaży B2B w LINK4.
OC rowerzysty dostępne w ramach poszerzonego pakietu LINK4 chroni właściciela roweru w przypadku wyrządzenia szkód osobom trzecim podczas użytkowania roweru, natomiast NNW gwarantuje wypłatę odszkodowania w razie wypadku na rowerze. Akcja będzie wspierana działaniami promocyjnymi m.in. w sklepach oraz na stronie www.tesco.pl i potrwa przez cały sezon sprzedaży rowerów w Tesco, czyli do końca października.
Dzięki szerokiej ofercie i bardzo atrakcyjnym cenom, Polacy coraz chętniej szukają sprzętu sportowego w hipermarketach. Jak wskazują badania firmy SW Research 16% Polaków kupiło rower w tego typu sklepie. Tylko w zeszłym roku klienci kupili w Tesco blisko 70 tysięcy rowerów – mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.
„Sprzedaż w ramach affinity staje się coraz ważniejszą linią biznesową w LINK4, obok ubezpieczeń sprzedawanych w systemie direct oraz przez agentów. Współpracujemy w tym zakresie z brokerami, bankami, sieciami handlowymi, stacjami paliw, czy zarządcami nieruchomości.” – dodał Mikołaj Kozieł, kierownik ds. sprzedaży B2B w LINK4.
Kontakt dla mediów