Ikona kalendarza 03.10.2017

LINK4 z nominacją do nagrody Effie Awards 2017

Reklama LINK4 „Pierwszy dzwon” dostała nominację do prestiżowej nagrody Effie Awards. Wyróżniono ją za najbardziej efektywną kampanię marketingową.

– Dla nas szczególnie ważne jest to, że nagrodę w tym konkursie przyznają najwięksi specjaliści w branży – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu LINK4.

W jury konkursu Effie Awards zasiadają eksperci od komunikacji marketingowej i twórcy reklam oraz dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Wybierają kampanie marek, które poprzez wyróżniające się na rynku, efektowne reklamy osiągają wysokie wyniki biznesowe. – Jesteśmy najszybciej rosnącą firmą ubezpieczeniową w Polsce. Gdy zaczynałam pracę w marketingu LINK4, przypis składki wynosił 500 milionów złotych. W tym roku, zwiększymy przypis aż do miliarda – mówi Patrycja Kotecka.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 219 prac. LINK4 będzie walczył o wyróżnienie dla kampanii ubezpieczenia komunikacyjnego.

W reklamie „Pierwszy dzwon” została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”. To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata”.

Na tym pomyśle – piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do melodii znanych przebojów – jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam.

Już w zeszłym roku reklama LINK4 „O to chodziło”, śpiewana przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie. – Mam nadzieję, że pójdziemy za ciosem – trzyma kciuki Patrycja Kotecka.

Czy ma rację – okaże się 23 października podczas uroczystej gali w Operze Narodowej w Warszawie.

 

Czy artykuł był przydatny?

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC