Po 7 latach LINK4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Wynika to z jednej strony ze zmian właścicielskich (LINK4 należy obecnie do Grupy PZU, wcześniej do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA), z drugiej, z chęcią odświeżenia wizerunku i nowym pozycjonowaniem.
Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia. Studio jest laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.
Nowy znak LINK4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 – bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela.
|
Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych. Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki LINK4. – powiedział Michał Łojewski, dyrektor kreatywny White Cat Studio.
Jak zmieniało się logo LINK4 od 2003 roku
2003 |
2009 |
2010 |
2016 |
|
|
|
Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę ze słynnego przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników LINK4.– powiedziała Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4.
Reklamę możesz zobaczyć TUTAJ
Kampanię przygotowała agencja Red8, za reżyserię odpowiadał Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo a za produkcję Flota Filmowa. Media zaplanował i zakupił Starcom.
Kontakt dla mediów