Zdjęcie głównego artykułu
Ikona kalendarza 16.09.2024

Sprawna obsługa szkód i szybka pomoc w LINK4

Ikona kalendarza 16.09.2024

Sprawna obsługa szkód i szybka pomoc w LINK4

LINK4 uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia na południu Polski. Klienci zgłaszający takie szkody mają priorytet na infolinii i zgłoszeniu internetowym i od razu są przekierowywani do zespołu zajmującego się tymi zdarzeniami. Już w poniedziałek rano ubezpieczyciel wypłacił klientom z zalanych rejonów pierwsze zaliczki na poczet wypłaty odszkodowań.

Aby ułatwić proces i jednocześnie skrócić czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania dla osób  dotkniętych przez powodzie i podtopienia LINK4 do minimum ograniczył formalności:

•    poszkodowani klienci mają priorytet na infolinii i zgłoszeniu internetowym;
•    prosty formularz rejestracji szkody - wystarczy podać 4 informacje: numer polisy, dane osoby z telefonem, krótki opis okoliczności i numer konta do przelewu;
•    zaliczki są wypłacone jeszcze tego samego dnia.

Ubezpieczyciel aktywował też preobsługę szkód - nie czekając na zgłoszenia, LINK4 kontaktuje się z klientami z zagrożonych powodzią rejonów, by dowiedzieć się, czy wystąpiła u nich szkoda i czy potrzebują pomocy. W związku z dużą liczbą zgłoszeń ubezpieczyciel zwiększył także obsadę zespołów odpowiedzialnych za przyjmowanie i obsługę szkód. LINK4 wysłał już na zalane tereny na południu Polski swoich Mobilnych Ekspertów, którzy na miejscu będą przeprowadzać oględziny zniszczonego przez wodę mienia. W gotowości na wyjazd czekają kolejne osoby.

- Zależy nam, by w tej trudnej sytuacji nasi klienci jak najszybciej dostali wsparcie i to nie tylko pieniężne. Podczas rozmowy nasi konsultanci rejestrują szkody, ale także przypominają, że w przypadku gdy lokal nie będzie nadawał się do zamieszkania, LINK4 pokryje koszty wynajmu przez klienta lokalu zastępczego, a także w ramach assistance, zorganizuje i pokryje koszty pobytu w hotelu – podkreśla Marek Wasilewski, dyrektor Pionu Szkód w LINK4.

Co zrobić w razie wystąpienia szkody:

•    W miarę możliwości zabezpieczyć swoje mienie przed dalszym zniszczeniem.
•    Zrobić zdjęcia uszkodzeń i spisać je.
•    Uprzątnięte rzeczy złożyć w jednym miejscu.
•    Zgłosić szkodę na stronie www.link4.pl lub na infolinii 22 444 44 44 
•    Jeśli masz już zdjęcia uszkodzeń, możesz sprzątnąć uszkodzone mienie.
•    W każdym przypadku skontaktujemy się z Tobą i przekażemy informacje o dalszych działaniach.

 

Czy artykuł był przydatny?

Podobne artykuły
Zdjęcie artykułu
Uwaga! Ważna informacja
Zdjęcie artykułu
Komunikat prasowy

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC