Miło nam poinformować, że LINK4 znalazł się na I miejscu w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta / Konsumenta 2017 w kategorii: jakość obsługi – ubezpieczenia samochodowe. Tym samym otrzymał ZŁOTY LAUR!!!
Laur Konsumenta / Klienta to ogólnopolski projekt, którego celem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów, marek i usług w swoich kategoriach. Ten zakrojony na ogólnopolską skalę plebiscyt przynosi każdego roku producentom i dystrybutorom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie? Dla konsumentów jest doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych: wybierając produkt odznaczony Laurem Konsumenta / Klienta, wybierasz produkt, któremu ufają inni konsumenci, oni nie mogą się mylić.
Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia, które potwierdza wysoką jakość obsługi naszych klientów. To kolejna nagroda, którą LINK4 otrzymało w ostatnich miesiącach. Wszystkim pracownikom i agentom, którzy z nami współpracują, serdecznie dziękujemy i gratulujemy. – powiedziała Agnieszka Wrońska, prezes LINK4
Kontakt dla mediów