Konsekwencje ubezpieczeniowe afery Volkswagena
Sprawa oprogramowania w samochodach Volkswagena dotknie także branżę ubezpieczeniową. Koncerny takie jaki Volkswagen kupują z reguły limity ubezpieczenia D&O rzędu 500 mln euro
Konsekwencje ubezpieczeniowe afery Volkswagena – Gazeta Ubezpieczeniowa, 5.10.2015
Sprawa oprogramowania w samochodach Volkswagena dotknie także branżę ubezpieczeniową. Koncerny takie jaki Volkswagen kupują z reguły limity ubezpieczenia D&O rzędu 500 mln euro (odpowiedzialność cywilna członków zarządu – Directors and Officers). Kwota ta wobec skali szkód będzie na otarcie łez. Pokazuje to też, że ryzyko menedżerów związane z zarządzaniem spółką wcale nie jest wydumane, jak jeszcze niedawno sądzono...
Nasi kierowcy jeżdżą bez ważnego OC – Gazeta Wrocławska, 7.10.2015
Nieubezpieczeni i nieznani sprawcy w 2014 r. odpowiadali za ponad 6 tys. wypadków. To 17,5 proc wszystkich zdarzeń drogowych. Z szacunków wynika, że po polskich drogach porusza się już blisko 250 tys. pojazdów, które nie posiadają ważnej polisy OC.
EuCO stawia zarzuty UFG – Gazeta Ubezpieczeniowa, 5.10.2015
Jak twierdzi Europejskie Centrum Odszkodowań EuCO, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny opóźnia wypłaty odszkodowań, zaniża wypłacane kwoty i odmawia zbadania wielu spraw w wypadkach komunikacyjnych, w których sprawcami są kierowcy nieposiadający ubezpieczenia OC, lub gdy dochodzi do sytuacji, w której sprawca zbiega z miejsca zdarzenia.
Polisy OC zdrożały średnio o 15 procent – Super Express, 6.10.2015
Sześć miesięcy po wprowadzeniu usługi bezpośredniej likwidacji szkód ceny komunikacyjnych polis od odpowiedzialności cywilnej wzrosły średnio o 15 proc. - mówi Agnieszka Burzyńska z CUK Ubezpieczenia. Prognozowane zwyżki w wysokości 100 - 200 proc. nie miały więc miejsca i raczej nie należy się ich spodziewać.
Oblicz składkę
już teraz
lub zadzwoń
(22) 444 44 23
pon. - pt. 8 - 20