Kup online
polisę OC AC
Image
Grafika przedstawiająca samochody, z których jeden ma w tle umieszczoną tarczę.

Prawo jazdy i OC przez telefon komórkowy

Czas czytania: 1 min. 2 sek.

Prawo jazdy i OC przez telefon komórkowy – Min. Cyfryzacji, 22 listopada 2016

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało swoją najnowszą koncepcję – mID i mDokumenty. Zakłada ona, że już od przyszłego roku dowód osobisty i inne dokumenty, m.in. ubezpieczenie OC, będą dostępne przez telefon komórkowy. Arkadiusz Szczebiot nadzorujący informatyzację w Ministerstwa Cyfryzacji podkreślił, że telefon będzie jedynie bramką dostępową do danych, a nie ich magazynem. Można więc mówić jedynie o np. dowodzie dostępnym przez telefon komórkowy, ale nie o dowodzie w telefonie komórkowym. Rozwiązanie nie będzie obowiązkowe – będzie ono działało równolegle z tradycyjnymi dokumentami, papierowymi i plastikowymi.

Nadchodzi InsurTech – Sollers Consulting, 23 listopada 2016

Zmiany na rynku będą zachodziły szybciej niż kiedykolwiek. Umiejętność adaptacji i wprowadzania ciągłych zmian jest kluczowa, aby ubezpieczyciele mogli utrzymać przewagę nad konkurencją. Zakłady będą musiały wykazać się elastycznością oraz zwinnością, którą zapewniają nowoczesne centralne systemy informatyczne w obszarze obsługi polis oraz zarządzania roszczeniami.

Wzrost akcyzy nie napędzi podwyżek w „komunikacji” – GU, 23 listopada 2016

Ministerstwo Finansów planuje podniesienie akcyzy na samochody ponad 10-letnie. Porównywarka ubezpieczeń mfind uspokaja, że plany resortu nie muszą spowodować wzrostu stawek OC posiadaczy pojazdów mechanicznych.

Jak rozmawiać z millenialsami? – GU, 25 listopada 2016

Najbardziej wymagającą grupą młodych klientów są tzw. millenialsi – urodzeni w II połowie lat 80. XX w. oraz później – których cechuje wiele nowych, odmiennych form zachowań. Jednak wśród takiej różnorodności sposobów komunikacji jest jeden wspólny czynnik – nowoczesne technologie. Tradycyjne kanały komunikacji, przede wszystkim te związane ze sprzedażą i obsługą, stają się nieefektywne względem takiej grupy odbiorców. Z badania firmy Aspect1 wynika, że aż 72% preferuje komunikację tekstową niż głosową.

Czy artykuł był przydatny?

Oblicz składkę 

już teraz

lub zadzwoń

(22) 444 44 23

pon. - pt. 8 - 20