Kup online
polisę OC AC
Image
Grafika przedstawiająca samochody, z których jeden ma w tle umieszczoną tarczę.

Sherwood pod Radzyminem

Czas czytania: 2 min. 15 sek.

Robin Hood, Mały John oraz… prezes zarządu LINK4 w roli mieszkańca średniowiecznej osady – to jedni z bohaterów nowego filmu reklamowego lidera ubezpieczeń direct.

Aktorzy, statyści, ekipa filmowa, przedstawiciele LINK4 – w sumie blisko 100 osób było zaangażowanych w realizację nowego spotu reklamowego towarzystwa pod tytułem „Sherwood”. Na planie pojawiły się również konie, kury, krowy, psy, koza i mała świnka a reklama była kręcona w skansenie w Kuligowie pod Radzyminem.

Kulisy reklamy Link4

Tym razem LINK4 zdecydował się połączyć w spocie argumenty racjonalne z elementami emocjonalnymi wykorzystując konwencję średniowiecznej legendy. Do zaoszczędzenia na polisie zachęca Robin Hood – symbol sprawiedliwości społecznej. Do tej roli został wybrany charyzmatyczny aktor Piotr Stramowski, który w castingu pokonał kilkudziesięciu innych kandydatów.

Kulisy reklamy Link4

Na występ w roli mieszkańca osady zdecydował się prezes zarządu LINK4 – Roger Hodgkiss, dla którego było to bardzo ciekawe, aczkolwiek męczące doświadczenie. Dzień zdjęciowy trwał od szóstej rano do dziewiątej wieczorem. Oprócz prezesa w reklamie, w ramach nagrody w konkursie sprzedażowym, wystąpił także Jan Rybarczyk – pracownik call center w LINK4.

Reklamy pojawią się w telewizji 26 sierpnia 2012 (niedziela). Główny przekaz filmu dotyczy możliwości zakupu tańszego ubezpieczenia komunikacyjnego. Badania pokazują, że zmieniając dotychczasowego ubezpieczyciela na Link4, kierowcy średnio zaoszczędzili 345 zł.

Zobacz, oficjalną wersję reklamy:

Główny przekaz reklamy „Robin Hood” dotyczy możliwości zakupu tańszego ubezpieczenia komunikacyjnego. Badania pokazują, że zmieniając dotychczasowego ubezpieczyciela na Link4, kierowcy średnio zaoszczędzili nawet 345 zł.

Celem nowej kampanii Link4 jest promocja ubezpieczeń komunikacyjnych. Jak wynika z badań cenowych przeprowadzonych w maju 2012 roku przez Instytut Ipsos, na reprezentatywnej grupie 804 właścicieli samochodów, przynajmniej 72% z nich mogłoby zaoszczędzić zmieniając ubezpieczyciela. Z kolei z analiz Link4 wynika, że kierowcy, którzy przeszli do Link4 zaoszczędzili średnio 345 zł na ubezpieczeniu komunikacyjnym.

Inne badania Ipsos pokazują natomiast, że większość osób, które znalazły lub szukały nowego ubezpieczyciela, przyznało, że czas poświęcony na poszukiwania korzystniejszej oferty nie poszedł na marne. 79 procent z nich ocenia, że można w ten sposób znaleźć ofertę tańszą, 31 procent – że można znaleźć ofertę w podobnej cenie, lecz z szerszym zakresem ubezpieczenia, a 15 procent – że w ten sposób można upewnić się, że polisa posiadana w danej chwili jest najkorzystniejsza.

Celem nowej kampanii Link4 jest przełamanie stagnacji na polskim rynku ubezpieczeń komunikacyjnych i zachęcenie ubezpieczonych do poszukiwania korzystniejszej oferty. W krajach Europy Zachodniej znacznie więcej osób przed zakupem polisy porównuje propozycje różnych towarzystw. Badania przeprowadzone w Wielkiej Brytanii, na zlecenie międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej RSA, do której należy Link4, pokazują, że 52 procent Brytyjczyków deklaruje, że co jakiś czas porównuje oferty różnych ubezpieczycieli w celu znalezienia najlepszej. Tymczasem w Polsce odsetek takich osób wynosi prawie 3 razy mniej.

W najnowszej kampanii reklamowej Link4 ponownie zdecydował się połączyć argumenty racjonalne z elementami emocjonalnymi, tym razem wykorzystując konwencję średniowiecznej legendy. Do zaoszczędzenia na polisie zachęca Robin Hood – symbol sprawiedliwości społecznej.

Kampanię przygotowała agencja Brasil. Spot Link4 został wyprodukowany przez Film Reactor a reżyserem jest Łukasz Kośnicki. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty (30 i 15 sekund) można oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Kampania wspierana jest przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz poprzez kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

Filmy reklamowe można obejrzeć na kanale LINK4 na YouTube: https://www.youtube.com/link4

Zdjęcia z planu: Michał Opala, dzięki uprzejmości Film Reactor.

***

Więcej informacji udziela:
Marek Baran

PR manager
Link4 TU S.A.
Tel. kom. 668 444 399
Tel. 22 444 42 57
E-mail: marek.baran@link4.pl

Oblicz składkę 

już teraz

lub zadzwoń

(22) 444 44 23

pon. - pt. 8 - 20