Kup online
polisę OC AC
Image
Grafika przedstawiająca samochody, z których jeden ma w tle umieszczoną tarczę.

Wyższe kary za brak OC

Czas czytania: 1 min. 15 sek.

1 grudnia w Warszawie odbędzie się X Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Hasłem przewodnim dyskusji będzie wpływ wytycznych KNF na rynek warsztatów i ich konsekwencje dla rynku.

Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych – Gazeta Ubezpieczeniowa, 9.11.2015

1 grudnia w Warszawie odbędzie się X Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Hasłem przewodnim dyskusji będzie wpływ wytycznych KNF na rynek warsztatów i ich konsekwencje dla rynku. Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni przedstawiciele wszystkich najważniejszych grup zaangażowanych w proces likwidacji szkód: warsztatów, ubezpieczycieli, Rzecznika Finansowego, U KNF, wypożyczalni samochodów i samych uczestników. Więcej na http://forumubezpieczen.com/

Wyższe kary za brak OC – Gazeta Ubezpieczeniowa, 9.11.2015

Od przyszłego roku wyższe kary za brak OC W 2016 r. kierowcy zapłacą wyższe kary za brak OC - ogłosił UFG. Na podstawie własnych analiz instytucja ustaliła, że najczęściej - bo aż w 40% przypadków - powodem niedopełnienia obowiązku ubezpieczeniowego jest nieopłacenie raty składki za polisę i w efekcie wygaśnięcie umowy.

PZU dostrzegł zalety multiagencji – Puls Biznesu, 9.11.2015

Gigant rozpoczął rozmowy o wejściu w kanał sprzedaży od dawna wykorzystywany przez rywali. W ostatnich latach królami sprzedaży ubezpieczeń stali się niezależni pośrednicy, czyli multiagenci. Dysponujące wielotysięcznymi armiami sprzedawców firmy, mają coraz silniejszą pozycję, a z ich zdaniem muszą się liczyć ubezpieczyciele. Tylko jedno towarzystwo nie korzystało z usług multiagencji - lider rynku PZU. Gigant dostrzegł jednak, że nie może tego kanału dalej lekceważyć.

Stacje kontroli poza kontrolą – Dziennik Gazeta Prawna, 10.11.2015

Filmowanie przeglądów, wyniki badań udostępniane w internecie, naklejki na tablice - tak eksperci chcą poprawić stan techniczny aut. Z danych CEPiK wynika, że spośród 20 mln pojazdów jeżdżących po polskich drogach aż 3,5 mln nie ma ważnych badań technicznych, a ponad milion - aktualnej polisy OC. Skąd tak duża rozbieżność w liczbach? Powód to przede wszystkim różnica w konsekwencjach. Wypadek bez ważnej polisy ubezpieczeniowej może wpędzić właściciela w poważne tarapaty - czasem oznacza poniesienie ogromnych kosztów leczenia poszkodowanych i naprawy uszkodzonych pojazdów. Brak ważnego przeglądu to w najgorszym razie mandat i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego.

Czy artykuł był przydatny?

Oblicz składkę 

już teraz

lub zadzwoń

(22) 444 44 23

pon. - pt. 8 - 20