Na rynku ubezpieczeniowym pracuję od ponad 20 lat. Przez ten czas zdobywałam doświadczenie w obszarze likwidacji szkód majątkowych i osobowych, również tych zgłaszanych w ramach międzynarodowych programów ubezpieczeniowych. Od 2017 roku rozwijałam w LINK4 projekt Prosty Język, zmieniając komunikację z Klientami na prostą i zrozumiałą. Od 2020 roku pełnię funkcję Rzecznika Klienta LINK4 i jestem po to, by Ci pomóc.
Kim jest Rzecznik
Klienta LINK4?
Rzecznik Klienta jest osobą powołaną w organizacji do występowania w Twoim imieniu
w uzasadnionych przypadkach, które wyczerpują możliwości standardowej procedury reklamacyjnej. W codziennej pracy podejmuje decyzje na podstawie obowiązujących przepisów prawa, uwzględniając jednocześnie okoliczności danej sprawy i szeroko pojętą perspektywę Klienta. Pomaga też w zrozumieniu najbardziej skomplikowanych
i trudnych spraw.
Rozstrzyganie sporów
Mają Państwo prawo do skorzystania z możliwości rozpatrzenia sporu wynikającego z umowy ubezpieczenia przez sąd polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Rzecznika Finansowego oraz do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
Więcej informacji znajduje się na stronie https://www.link4.pl/rozstrzyganie-sporow
Kiedy możesz zgłosić się do
Rzecznika Klienta?
Rzecznik Klienta zajmuje się sprawami, które przeszły już ścieżkę reklamacyjną w LINK4. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją otrzymaną w trybie reklamacji, możesz skierować swoją sprawę do Rzecznika Klienta. Rzecznik ponownie przeanalizuje historię zgłoszenia
i na podstawie uzyskanych informacji, zaproponuje rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące dla obu stron, lub podtrzyma dotychczasowe stanowisko wynikające
z rozpatrzonej reklamacji.
Pamiętaj, że Rzecznik Klienta może zająć się Twoją sprawą dopiero po rozpatrzeniu
jej w trybie reklamacji przez właściwy zespół LINK4. Jeśli chcesz zgłosić po raz pierwszy reklamację, skorzystaj z formularzy dostępnych w Strefie Klienta LINK4.
Podsumowanie roku 2023
W 2023 roku, do Rzecznika Klienta LINK4 wpłynęło 151 wniosków od Klientów. 85 wniosków dotyczyło szkody, natomiast 66 umowy ubezpieczenia i tematów takich jak zawarcie umowy, wysokość składki czy zmiana własności pojazdu