Ikona kalendarza 08.01.2013

NOWE CENY OC/AC

7 stycznia wystartowaliśmy z nową kampanią reklamową. Główny przekaz kampanii „Porównania”, której bohaterami są Masaj i Eskimos, to zachęta do porównania cen dostępnych na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych z ofertą LINK4.  

Z badań wynika, że Klienci nie wiedzą, czy proponowana im składka na ubezpieczenie komunikacyjne jest niska, czy wysoka, ponieważ nie porównują cen w różnych firmach. Dlatego LINK4 zachęca do sprawdzania ofert. Jak wynika z badań cenowych przeprowadzonych w maju 2012 roku przez Instytut Ipsos, na reprezentatywnej grupie 804 właścicieli samochodów, przynajmniej 72% z nich mogłoby zaoszczędzić zmieniając ubezpieczyciela.

Inne badania Ipsos pokazują natomiast, że większość osób, które znalazły lub szukały nowego ubezpieczyciela, przyznała, że czas poświęcony na poszukiwania korzystniejszej oferty nie poszedł na marne. 79 procent z nich ocenia, że można w ten sposób znaleźć ofertę tańszą, 31 procent – że można znaleźć ofertę w podobnej cenie, lecz z szerszym zakresem ubezpieczenia, a 15 procent – że w ten sposób można upewnić się, że polisa posiadana w danej chwili jest najkorzystniejsza.

Celem nowej kampanii LINK4 jest przełamanie stagnacji na polskim rynku ubezpieczeń samochodowych i zachęcenie ubezpieczonych do poszukiwania korzystniejszej oferty. W krajach Europy Zachodniej znacznie więcej osób przed zakupem polisy porównuje propozycje różnych towarzystw. Badania przeprowadzone w Wielkiej Brytanii, na zlecenie międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej RSA, do której należało Link4, pokazywały, że 52 procent Brytyjczyków deklaruje, że co jakiś czas porównuje oferty różnych ubezpieczycieli w celu znalezienia najlepszej. Tymczasem w Polsce odsetek takich osób wynosi prawie 3 razy mniej

Kampanię przygotowała agencja Brasil. Spoty LINK4 zostały wyprodukowane przez dom produkcyjny Pirania Film. Reżyserem jest Michał Sabliński. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty (15 sekund) można oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Kampania wspierana jest przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz poprzez kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

Zobacz 2 wersję reklamy >
Sprawdź NOWE ceny OC/AC w LINK4 >

Czy artykuł był przydatny?

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC