Po blisko czterech latach LINK4 ponownie został sponsorem konkursu dla młodych reżyserów – Papaya Young Directors. Firma liczy na ciekawe kreacje, które będą angażować odbiorców.
Papaya Young Directors to konkurs dla młodych reżyserów, w którym uczestnicy realizują ciekawe i kreatywne produkcje na podstawie briefu przekazanego przez firmę – sponsora. W 2017 roku to właśnie tu powstał inspirowany słynnym filmem „Powrót do przyszłości” materiał promujący holowanie i auto zastępcze w pakiecie OC w LINK4. Jego reżyser, Jakub Gutkowski, otrzymał wówczas za swoje dzieło nagrodę Grand Prix Konkursu.
– Dziś, w dobie mediów społecznościowych, gdy wszyscy jesteśmy w pewnym sensie twórcami treści, bardzo trudno jest wyławiać prawdziwe talenty. Dlatego zdecydowaliśmy się ponownie wesprzeć Papaya Young Directors, bo wierzymy, że takie inicjatywy gromadzą młodych, ambitnych ludzi, którzy chcą związać swoje losy z reżyserią na długie lata, a przy tym wnieść do świata filmu i reklamy świeże spojrzenie – wyjaśnia Patrycja Kotecka, członek zarządu LINK4. – Bardzo kibicujemy wszystkim młodym twórcom i trzymamy za nich mocno kciuki – dodaje.
Film Gutowskiego z czwartek edycji konkursu PYD LINK4 wyświetlił w ponad 280 kinach studyjnych, zrzeszonych w sieci KinAds, przed pokazem najnowszej części filmu „Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi”, który wówczas wchodził na ekrany kin.
– Musimy pamiętać, że nasza kategoria, czyli ubezpieczenia, jest mało angażująca i często postrzegana jako skomplikowana. Dlatego w marzą nam się filmy, które budują zaangażowanie, a do tego dowodzą, że o ubezpieczeniach można mówić lekko i prosto, tak jak właśnie zwycięska kreacja z 2017 roku – mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej LINK4. - Dla nas ten konkurs to okazja, by spojrzeć oczami młodych twórców zarówno na naszą firmę, jak i na produkt. Jego uczestnicy potrafią przełamywać stereotypy, tworząc fantastyczne narracje. I to jest dla nas ogromna wartość – podkreśla.
Do tej pory odbyło się siedem edycji konkursu, w ramach których zrealizowano 118 filmów dla 40 sponsorów.
Kontakt dla mediów