Ikona kalendarza 09.01.2023

LINK4 wzmacnia pion sprzedaży agencyjnej

Paweł Rabiński został dyrektorem Pionu Sprzedaży Agencyjnej LINK4, a od stycznia 2023 roku do firmy dołączyła także Anna Wszoła, obejmując stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży Agencyjnej.

Oboje mają bogate doświadczenie w branży ubezpieczeniowej. Paweł Rabiński pracę rozpoczynał w 2002 roku w Compensie, gdzie odpowiedzialny był za wdrożenie pierwszego internetowego portalu dla agentów. Następnie w latach 2006-2018 pracował w PZU m.in. na stanowisku kierownika Projektu „Agent 2.0”, który odpowiadał za standaryzację całej sieci agentów wyłącznych PZU.

Do LINK4 dołączył w styczniu 2019 roku, obejmując stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży Agencyjnej. Odpowiadał za wdrożenie kluczowych zmian, wśród nich było wprowadzenie regionalnego zarządzania sprzedażą w kanale MULTI i zbudowanie kanału sprzedaży opartego na umowach bezpośrednich. Od listopada 2022 odpowiada za cały Pion Sprzedaży Agencyjnej.

- Dziękuję zarządowi LINK4 za zaufanie. Tę szansę traktuję jako docenienie mojej dotychczasowej pracy w kanale multiagencyjnym. Moim celem na najbliższy czas jest jeszcze efektywniejsze wykorzystanie szerokiego potencjału współpracujących z nami partnerów, głównie poprzez aktywizację i skuteczniejsze dotarcie z naszą ofertą do sprzedawców – mówi Paweł Rabiński, dyrektor Pionu Sprzedaży  Agencyjnej LINK4.

Nowymdyrektorem Departamentu Sprzedaży Agencyjnej LINK4 została Anna Wszoła.  Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej. Pracowała w obszarze sprzedaży lub wsparcia sprzedaży w takich firmach jak Warta, Uniqa czy InterRisk, pełniąc funkcje menedżerskie i dyrektorskie. Przez ostatnie 2 lata  była dyrektorem Biura Sprzedaży w Viviamo - jednej z największych ogólnopolskich multiagencji - co pozwoliło jej poznać biznes ubezpieczeniowy również z perspektywy agentów.

- Największą wartością w każdej firmie są dla mnie ludzie, bo to właśnie oni ją tworzą. Bardzo się cieszę, że dołączyłam do grona ekspertów LINK4. Wszyscy tu wierzymy, że ubezpieczenia powinny być proste. Naszymi innowacyjnymi pomysłami i dobrą energią chcemy "zarażać" też partnerów biznesowych. Zaufanie i dobre relacje to podstawa w każdym biznesie  – podkreśla Anna Wszoła, dyrektor Departamentu Sprzedaży Agencyjnej LINK4.

- Ania jest dla nas bardzo cennym wzmocnieniem pionu sprzedaży agencyjnej. Jestem przekonany, że wykorzystując jej bogate doświadczenie, zdobyte zarówno po stronie Towarzystw Ubezpieczeniowych, jak i agenta, będzie nam dużo łatwiej osiągać cele – dodaje Paweł Rabiński.

Czy artykuł był przydatny?

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC