Prestiżową nagrodę Employer Branding Stars 2018 otrzymał projekt LINK4 Pory Roku. Działania rekrutacyjno-wizerunkowe firmy zostały docenione w kategorii Najlepsze Wewnętrzne Inicjatywy Employer Branding.
LINK4 Pory Roku to długofalowy projekt, w którym przez cały rok prowadzone są liczne działania promujące wartości firmy oraz budujące atmosferę pracy i zaangażowanie. Swoim zasięgiem program obejmuje akcje skierowane zarówno do wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz, poprzez działania CSR-owe. Istotne jest, by inicjatywy nie miały charakteru jednorazowych, ale by znalazły stałe miejsce w kalendarzu. Działania często nabierają charakteru interdyscyplinarnego, wpływają na poprawę komunikacji wewnętrznej, czy pobudzają kreatywność.
- Naszą siłą jak zawsze są ludzie. W LINK4 każdy może zgłosić swój pomysł i stać się jego ambasadorem. W ten sposób mamy w firmie drużynę piłkarską, biegową czy cykliczne akcje charytatywne i kiermasze – tłumaczy Marta Kowalska, Kierownik ds. Rekrutacji i Employer Brandingu LINK4, która we wtorek, podczas wieczornej gali, odebrała w imieniu firmy statuetkę EB Stars 2018.
W kategorii Najlepsze Wewnętrzne Inicjatywy Employer Branding nagradzane są działania promocyjne obsadzone wokół jednego lub kilku pomysłów, skierowane do pracowników organizacji o charakterze wizerunkowym lub rekrutacyjno-wizerunkowym. Pracodawcy mogą zgłaszać zarówno całe kampanie jak i pojedyncze działania.
Nagroda EB Stars 2018 to już drugie wyróżnienie w tym roku dla LINK4 Pory Roku. Wcześniej projekt zyskał także uznanie jury konkursu HR DREAM TEAM w kategorii „Kultury organizacyjnej i zaangażowania pracowników”. Konkurs wyróżnia najciekawsze, najodważniejsze i najbardziej skuteczne programy realizowane przez zespoły HR w dużych organizacjach. To także prezentacja najlepszych praktyk i najnowszych trendów w programach pracowniczych.
Kontakt dla mediów