Chcesz dokonać zakupu w internecie, ale boisz się, że towar nie dotrze i stracisz pieniądze? Teraz możesz bez obaw kupować online korzystając z Gwarancji Zwrotu Pieniędzy w LINK4.
Według badań firmy SalesBee 40 proc. kupujących w internecie obawia się, że otrzyma towar wybrakowany, złej jakości lub nieoryginalny. Z kolei 27 proc. osób martwi się, czy towar w ogóle do nich dotrze, a 15 proc. niepokoi brak możliwości zwrotu nieużywanego towaru i otrzymania pieniędzy z powrotem. Jednocześnie blisko połowa kupujących deklaruje, że gwarancja zwrotu pieniędzy i bezpieczeństwa od znanej firmy ubezpieczeniowej przekonałaby ich do zakupów online i dokonania płatności z góry.
I właśnie do tych osób skierowana jest Gwarancja Zwrotu Pieniędzy w LINK4, która chroni przed nieuczciwymi sprzedawcami w internecie. Gwarancja zapewnia zwrot pieniędzy w wymienionych sytuacjach. Koszt ochrony ubezpieczeniowej zależy od wartości zakupionego towaru. Przy zamówieniu do 120 zł to tylko 2,95 zł. Za ubezpieczenie towaru z przedziału od 120 do 3000 zł trzeba zapłacić 2,95 proc. wartości zamówienia a powyżej 3000 zł – 3,30 proc. LINK4 obejmie ochroną transakcje nieprzekraczające 10 000 zł.
Jak korzystać z płatności z Gwarancją LINK4? Wystarczy znaleźć sklep internetowy oznaczony znakiem LINK4PAY i wybrać tę formę płatności. Zostanie ona dokonana za pośrednictwem firmy BlueMedia – krajowej instytucji płatniczej posiadającej zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego.
„Oprócz gwarancji zwrotu pieniędzy, oferujemy wszystkim klientom, którzy korzystają z platformy płatniczej LINK4PAY, także bezpłatną ochronę w razie ataku hackerskiego, np. gdy oszuści podmienią stronę umożliwiającą dokonanie płatnościami.” – mówi Mariusz Rosa, dyrektor departamentu sprzedaży affinity w LINK4.
LINK4PAY to także atrakcyjna i bezpieczna platforma płatnicza dla sklepów internetowych połączona z ofertą tańszych płatności online, która klientom e-sklepów gwarantuje bezpieczeństwo, a sklepom pomaga zdobyć zaufanie nowych kupujących.
Integratorem systemu wdrażającym go w sklepach internetowych jest firma SalesBee. „Pracując na co dzień z dziesiątkami sklepów internetowych doskonale wiemy, jak dużym problemem jest dla nich brak zaufania polskich klientów do finalizowania transakcji i dokonywania płatności bezpośrednio. Wielu klientów wciąż wybiera płatność za pobraniem co jest rozwiązaniem droższym dla nich i bardziej uciążliwym dla sprzedawcy. Dlatego chcemy to zmienić. Wierzymy że LINK4PAY da klientom wystarczającą gwarancję, która pozwoli na samodzielne dokonanie płatności. Ten system może zrewolucjonizować zakupy w internecie.” – mówi Piotr Grzybczak, założyciel i prezes SalesBee.
"LINK4PAY to nowa usługa na rynku, polegająca na sprzedaży produktów i usług oraz jednoczesnego ich ubezpieczenia, w ramach jednej transakcji płatniczej. W handlu online najważniejsza jest wygoda klientów. Takie ułatwienia płatnicze jak LINK4PAY upraszczają ścieżkę zakupową i podnoszą sprzedaż.” – mówi Krystian Wesołowski, Deputy Business Development Director w BlueMedia.
Szacuje się, że w 2015 roku wartość transakcji internetowych w Polsce to ponad 30 mld zł.
Więcej informacji o LINK4PAY znajdziesz na stronie www.link4pay.pl.
Kontakt dla mediów